2012. augusztus 7., kedd

Mocsárvár kalandorai

Mocsárvár Kalandorai a második játékalkalomtól már négyen vannak. Ennek már jó ideje, így frissítettem ezt a bejegyzést.

Név: Rufusz al'Granto, a Szerencsés

Koncepció: szerencsevadász, kalandor
Faj: ember
Rang: Tapasztalt, dzsóker karakter
Főjellemzők
Erő: d8; Ügyesség: d8; Egészség: d8; Intelligencia: d6; Lelkierő: d8
Tulajdonságok
Mozgás: 8 (+d10 futás); Védekezés: 6; Sebtűrés: 6 (vértben 7); Karizma: +0
Képzettségek
Mászás: d4; Nyomozás: d6; Észlelés: d6; Lövészet: d6; Túlélés: d6; Úszás: d4; Ismeret - archeológia d6; Közelharc d8
Hátrányok:
Kíváncsi (n.); Körözés alatt (k.); Kapzsi (k.)
Előnyök:
(n.) Szerencsés; (k.+k.) Mázlista; (E) +1 Lelkierő; (0 - K) Egészség +1; (5) Drágán add az életed!; (10) Veszélyérzék; (15) Fürge lábú; (20) Erő +1
Felszerelés:
Bőrpáncél (+1 sebtűrés); Bőr kalap; Téli ruha; Fáklya (4); Acél és kova; Pajszer; Harci kalapács (Erő+d6 seb.); Meleg csizma; Kovás pisztoly (2d6+1(?) 6/12/24 (?)); Pisztolygolyó + puskapor (20); Kulacs; 56 arany
Tapasztalati Pontok:
22

Történet
„Világ életemben a szerencse szülötte voltam. Már egészen gyerekkorom óta keresem a bajt, de valaki nagyon vigyázhat rám odafent. Felnőve sem sikerült lehiggadni, a kíváncsiság az ami előbbre visz, vagy épp hátráltat, mint most is. Bár meg kell mondjam voltam már rosszabb helyzetben is mint Mocsárvár tömlöce. Néhány esztendeje sikerült összeakaszkodnom Merkán egyik meglehetősen csinos papnőjével. A meglehetősen heves találkozásnak, azonban viharos távozás lett a vége. Csak azt nem tudom mit vett jobban zokon szüzességének eltiprását, vagy a kegytárgyak eltulajdonítását. A kegytárgyakért egy várossal odébb jó pénzt kaptam, amin aztán vettem nőt és fegyvert, majd mikor az ottlét is unalmassá (forróvá) vált zsoldosokhoz csapódtam. Több hónapon keresztül utaztam velük még nem az egyik meló közben a vezér és a csapat nagy része el nem bukott. Még frissiben átvettem a vezetésük, és a Végtelen Mocsár felé vettük az utat. Még korábban halottam róla hogy, számtalan kripta, sírbolt és rom található ott, gondoltam könnyű pénz lesz. Persze nem így lett. A Lidércháború a lehető legrosszabbkor jött. Elvesztettem a bandát, én magam pedig hetekig bolyongtam a mocsárban várva az elkerülhetetlen véget...ekkor félig átfagyva, sérülten, magamon kívül talált rám egy őrjárat.”
Ezek a gondolatok keringnek éppen fejemben, a tömlöc egyik priccsén ülve, közben nevetek magamban, hogy milyen átkozott szerencsés vagyok! - kicsit őrült hatást kelt.

Név: Klex, az Elvetemült

Koncepció: orvgyilkos
Faj: ember
Rang: Tapasztalt, dzsóker karakter
Főjellemzők
Erő: d6; Ügyesség: d12; Egészség: d6; Intelligencia: d6; Lelkierő: d6
Tulajdonságok
Mozgás: 6 (+d6 futás); Védekezés: 8; Sebtűrés: 5; Karizma: +0
Képzettségek
Mászás: d6+2; Zárnyitás: d6+2; Észlelés: d6; Hajítás: d8; Lopakodás: d12 (+2 városban); Megfélemlítés d6; Közelharc d12 (+1 csuklópengével); Imádság d6
Hátrányok:
Vérszomjas (n.); Körözés alatt (k.); Kényszeres viselkedés (k.)
Előnyök:
(n.) +1 lopakodás & hajítás; (k.+k.) orvgyilkos; (E) +1 ügyesség; (0 - K) +1 közelharc & megfélemlítés; (5) tolvaj; (10) jellegzetes fegyver (csuklópenge); (15) +2 Imádság; (20) nyugodt; (25) +1 Ügyesség; (30) +1 közelharc & lopakodás
Különlegesség: Klex Nerull, a halálisten bajnoka. Minden előnyén és hátrányán felül megkapta a Misztikus háttér (Csodatétel) előnyt az Eskü: hűség Nerullhoz nagyobb hátrányért cserébe. (A Csodatételhez kapcsolódó Imádság képzettséget már magának kell kigazdálkodnia.) Amíg hűséges istenéhez, birtokolja a Csodatételt, ám ha hűtlen lesz, akkor elveszti azt és az Eskü hátrány is átvált Ellenség: Nerull és hívei nagyobb hátránnyá.
Varázslatok:
Halálpenge (smite), Nerull fekete lehelete (blind)
Erő pontok: 10
Feltöltődés: 1 erőpont / óra

Felszerelés:
Rövidkard, rugós alkarpenge (tőr szerint sebez, első támadása meglepetésnek minősül, így jár rá az Orvgyilkos előny +2 sebzése), utazó ruhák, hátizsák, hálózsák, üres papírlap (6), tinta (7 "klexre" elég).
Tapasztalati Pontok:
30

Történet
Már akkor tudtad, hogy nem tisztességes munkából fogsz megélni, mikor tízévesen egy tucat kifliért megverted a csizmadia fiát, amiért lecsapta a pék fiának a kezéről annak barátnőjét. Bármilyen szegény is volt a családod, te jót ettél aznap délután a frissen sült pékárúból. Bár sosem voltál erős gyerek, később is mindig megtaláltad a módját, hogy megruházd azt, akiért valaki fizetett neked valamit. Nem telt bele sok idő, és már az egész falu utált, így jobbnak láttad lelépni onnan. Utad a legközelebbi városba vezetett, ahol szintén verőlegénynek álltál. Szomorúan, pár kitört fog árán tapasztaltad meg, hogy a falusi virtus kevés ide, így beszereztél egy tőrt és némi mérget egy rosszarcú patikáriustól. Hamar rákaptál az ízére. Nem voltak aggályaid, akárki is legyen célpont. Hamarosan pártfogót is találtál: Nerull, a halál és gyilkolás istenének a papja fölajánlotta, hogy megismertet a hitével, mert láthatóan tudtodon kívül is híven szolgálod a Koponyás Urat. Először csak a felajánlott pénz és erőforrások érdekeltek, ám rá kellett jönnöd, hogy Nerull hite valóban a te utad. Szolgálatába szegődtél, „bajnokává” lettél, ám mikor mestered túl nagy hatalmat akart gyakorolni fölötted, őt is uratok elé küldted. Sajnálatos módon azonban ő megbecsült személy volt a városban – nem tudták, mivel foglalkozott – így jobbnak láttad kivenni a „szabadságodat”. A távoli Mocsárvár ideális helyszínnek tűnt erre.

Név: Skorpió Simon
Koncepció: mesterlövész
Faj: ember
Rang: Tapasztalt, dzsóker karakter
Főjellemzők
Erő: d8; Ügyesség: d10; Egészség: d6; Intelligencia: d6; Lelkierő: d6
Tulajdonságok
Mozgás: 6 (+d6 futás); Védekezés: 6 (akrobatika és alkarvédő: 8); Sebtűrés: 5 (vértben 6); Karizma: +0
Képzettségek
Közelharc: d8; Mászás d6; Lopakodás d10; Észlelés d6; Lövészet d10
Hátrányok:
Műveletlen (n.); Bosszúálló (k.); Ellenség (k.)
Előnyök:
(n.) +1 Ügyesség; (k.+k.) Orvgyilkos; (E) Akrobata; (0 - K) Első csapás; (5) Biztos kéz; (10) Gyors fegyverrántás; (15) +1 Erő; (20) Kegyetlen; (25) Mesterlövész; (30) ?
Felszerelés:
Bőr alakarvédő (+1 Védekezés); Bőrpáncél (+1 Sebtűrés törzsön); Bőr cowboy kalap (ismertetőjel); Hosszúíj íj (2d6 sebzés, 15/30/60 lőtáv); Csatabárd (Erő+d8 sebzés); Nyílvessző (32 db); Tegez; Mászófelszerelés (Mászás +1); Úti élelem (3 napra); Kötél (20m); Pálinka (1 flaska); Fáklya (1 db); Tűzszerszám; Utazó ruha; Hálózsák, Hátizsák; Szentelt víz (kis kitörésben 3d6 sebzés gonosz túlvilági teremtményeknek); 1032 arany; 4 ezüst; 80 réz.
Tapasztalati Pontok:
31

Történet
"Árva voltam a főváros mocskában, gyerekként megélhetési lopásból tartottam fenn magam, utána egy vándorcirkuszhoz csapódtam, ahol akrobatikus mutatványokkal szórakoztattam a népet, itt kaptam a ragadványnevem is és a kalapot. Aztán ott a cirkusszal tanultam meg lőni is, volt ilyen mutatványunk a Hihetetlen Hajlékony Háremhölggyel és a Szörnyen Szakállas (de formás) Sztripellával, hogy két hatalmas kerékre rá voltak kötözve a lányok, forogtak, én meg kilövöldöztem mellőlük az üvegeket.

Aztán véget ért a gyerekkor, meg a vándorévek és visszatértem a fővárosba, ahol zsoldosként (értsd verőlegény) dolgoztam a helyi vagyonújraelosztási szervekkel. Ez elég jól is ment, míg egyszer az nem történt, hogy a tolvajcéh második embere (Botszand a Brutál) szemet nem vetett a nőmre, én meg kilőttem azt a szemet. Botszand bosszút esküdött, a nőmmel elmenekültünk a városból és ránkuszította minden ismerősét, de aztán hogy nehogy baja legyen, inkább különváltunk. Egyes pletykák szerint Botszand azóta is követi a nyomaim, persze már csak egyedül, a haverjai nem voltak hajlandók kimoccanni a városból..."

Név: Félix von Semjén lovag

Koncepció: a király lovagja
Faj: ember
Rang: Tapasztalt, dzsóker karakter
Főjellemzők
Erő: d10; Ügyesség: d6; Egészség: d8; Intelligencia: d8; Lelkierő: d8
Tulajdonságok
Mozgás: 6 (+d6 futás); Védekezés: 7 (közepes pajzs: 8); Sebtűrés: 7 (vértben 9, távolsági támadás ellen 11); Karizma: +0
Képzettségek
Közelharc: d10; Lovaglás d8; Gyógyítás d4; Megfélemlítés d8; Úszás d4; Ismeret (csata) d6
Hátrányok:
Becsületkódex (n.); Eskü (Hűség a királyhoz) (k.); Ellenség (Zakariás, a lovag) (k.)
Előnyök:
(n.) +1 Egészség; (k.+k.) +1 Lelkierő; (E) Erős testalkatú; (0 - K) +1 Erő; (5) +1 Közelharc; (10) Parancsnoklás (szövetségesek 5 hüvelyken belül +1 módosítót kapnak a kábulás lerázására); (15) Kaszálás (-2 módosítóval mindenkire támad az elérésén belül); (20) Harcérzék (+2 a kábulás lerázására); (25) +1 Intelligencia; (30) Kitartás! (5 hüvelyken belüli szövetségesek +1 Sebtűrést kapnak)
Felszerelés:
Láncvért (+2 Sebtűrés); Közepes acélpajzs (+1 Védekezés, +2 Sebtűrés távolsági támadás ellen); Hosszúkard, családi örökség (Erő+1d8 sebzés); Utazó ló felnyergelve; Hátizsák; Utazó ruha; Váltás ruha; Úti élelem (2 napra), Tőr; Minotaurusz szarvból készült kürt (2db); zsákmányolt mellvért; zsákmányolt rövidkard; zsákmányolt díszes ruhák; 503 arany, 8 ezüst.
Tapasztalati Pontok:
31

Történet
A neved, a nemesi cím és egy régi kard: ez minden, amit az apádtól kaptál. Elvileg ő is lovag volt, de nem emlékszel rá, hogy bármikor is harcba ment volna, vagy legalább gyakorolt volna az embereivel. A kandalló fölött lógó kard is a dédapádé volt, aki a nemesi címet és a kicsiny, egy falut felölelő birtokot kiérdemelte. Nagyapád – bár ő sem volt harcos természet – legalább még tisztességgel ellátta a falu felügyeletét, apádnak azonban csak arra volt gondja, hogy anyádat verje és falu borát igya. Még Nerull is megelégelte ezt és ideje korán véget vetett életének. Mivel ekkor még gyerek voltál, tíz éves forma, a falu egy másik nemesé lett, egyedül a házatok maradt a tiétek anyáddal. Te azonban nem kívántad a parasztgyerekek életét élni, így 12 éves korodban felkerested falutok urát és nemesi véredre hivatkozva kérted, ajánljon be téged lovagnak. A báró nem volt egy jó lelkű ember, de tetszett neki a bátorságod, így a hadnagyára bízott, aki a következő adószállításkor a városba vitt téged, ahol a báró ajánlásával bevettek apródnak. Hamar megtapasztaltad, hogy a lovagi neveltetés sem fenékig tejfel, a lovagok is csak emberek, akiknek a nyelve néha élesebben vág, mint a kardja. Azonban te sem mentél ezért a szomszédba, szemet szemért, fogat fogért, vallottad és apródtársaid hamar megtanulták tisztelni a pengéd és a szavaidat. Hat év apródság után avattak lovaggá. Az ünnepségen anyád is ott volt és életedben nem láttad még olyan boldognak – és bár a te páncélod nem volt olyan fényes, mint a gazdagabb családok fiaié, a rend köntöse jótékonyan elfedte ezt. Anyád ajándékba elhozta neked dédapád kardját, így már igazi lovaghoz méltó fegyverre tettél szert. Nem is vártál semmire, a avatást követő reggelen búcsút intettél anyádnak és mesterednek és Mocsárvár felé indultál, ahol a hírek szerint valamiféle háborúskodás dúl.

KORÁBBI TAGOK

Név: Derek, a Testőr (NJK)

Koncepció: testőr, katona
Faj: ember
Rang: -, extra karakter
Főjellemzők
Erő: d8; Ügyesség: d6; Egészség: d8; Intelligencia: d6; Lelkierő: d8
Tulajdonságok
Mozgás: 6 (+d6 futás); Védekezés: 7 (pajzzsal 8); Sebtűrés: 6 (vértben 9, pajzzsal távolsági ellen 11); Karizma: +0
Képzettségek
Észlelés: d8; Lövészet: d6; Úszás: d6; Közelharc d10; Lovaglás d4;
Hátrányok:
-
Előnyök:
Kaszálás (Derek egy támadás keretében támadó dobást tehet -2 módosítóval minden körülötte lévő ellen - legyen akár barát vagy ellenség. Egyetlen támadást dobást tesz, ezt kell hasonlítani minden célpont védelméhez, de a sebzést külön-külön kell dobni. Más harci manőverrel együtt nem alkalmazható); Harci reflex (+2 a kábulás lerázására tett dobásokra)
Felszerelés:
Mellvért, közepes pajzs, hosszúkard, hátizsák, kötél (20m), fáklya (5db), kova és acél, hálózsák.
Tapasztalati Pontok:
-

Történet
Derek a királyság fővárosában született. Gyermekkorában élte a kereskedő-gyerekek gondatlan életét. Amint elérte a megfelelő kort, besorozták a király reguláris seregébe - ez alól már nem volt hajlandó kimenteni az apja, aki ekkorra megunta fia léhűtő életét. A fegyverforgató lét azonban nem várt módon megtetszett Dereknek, azonban szeretett volna többet keresni, mint a király katonái - csak hozzászokott a jó élethez gyerekkorában - így a kötelező katonáskodási idő leteltével zsoldosnak állt. Hogy merre és meddig szolgált, arról nem nyilatkozik.
Derek az egyik kaland sikeres végrehatása után nem tartott a csapattal a következő utazásukra, a távoli szigetre, hanem visszakísérte a megmentett lányt, a megtalált katonák maradékát és Félix lovag lovát Mocsárvárba. Az események hatására megnőtt az önbizalma és most ő Mocsárvár 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése